Reklamace

 

Pro fyzickou osobu poskytujeme záruku 24 měsíců.

Pro podnikatele poskytujeme záruku 12 měsíců.

 

Uplatnění reklamace

Reklamované zboží zašlete nebo osobně po předchozí domluvě doručte na adresu:

 

Anita B, s.r.o.

Průmyslová 2453/7

680 01 Boskovice

Česká republika

 

Doporučujeme, aby reklamované zboží bylo dodáno v originálním obalu. V případě přepravy v jiném obalu je nutné zajistit dostatečnou ochranu proti poškození zboží.

Za případné řešení škody pak zodpovídá odesílatel.

 

Kontaktní osoba pro uplatnění reklamací:

 

Hana Kohoutková

+420 515 553 629

+420 602 518 905

servis@anita.cz

 

Při zaslání nebo odevzdání je nutné přiložit Reklamační protokol.

Reklamační protokol k vyplnění on-line nebo ke stažení zde.

 

Neoprávněná reklamace:

Při neoprávněné reklamaci (pokud nebude zjištěná porucha, nebo pokud půjde o poruchu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování a opravu podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu všech nákladů spojených s doručením zboží zpět.

případě zjištění závady nás kontaktujte, servisní technik může zjistit, že se jedná o závadu, kterou lze odstranit ve spolupráci s vámi po telefonu.

Objednávka svozu reklamace

Objednávka svozu reklamace je určena pouze pro reklamaci zboží do hmotnosti 30 kg.

Zboží by mělo být zabaleno v originálním obalu. V případě přepravy v jiném obalu je nutné zajistit dostatečnou ochranu proti poškození. Za případné škody pak zodpovídá odesílatel.

 

 

Nahoru