Reklamace

Něco se pokazilo? Žádný strach! Jsme tu proto, abychom problém vyřešili co nejdříve. Na všechny naše produkty poskytujeme záruku, která se liší podle typu zákazníka.

 

Fyzická osoba
24 měsíců nebo až 6 let s prodlouženou zárukou
Podnikatelé
12 měsíců nebo až 5 let s prodlouženou zárukou

Jak reklamaci uplatnit?
1 | Připravte si fakturu a zavolejte nám.
Na uvedených číslech jsme k dispozici od pondělí do pátku mezi 7:00 a 15:00. Můžete napsat i e-mail na servis@anita.cz.
2 | Zboží zabalte
Pečlivě zboží zabalte a přibalte reklamační protokol (k dispozici online nebo ke stažení). Domácí stroj zabalte do originální krabice s vnitřními vycpávkami.
3 | Zboží nám zašlete
Zašlete nebo po předchozí domluvě doručte na adresu:
Anita B, s.r.o.
Průmyslová 2453/7
680 01 Boskovice
Česká republika
export
Objednávka svozu reklamace
Svoz reklamovaného zboží je možný pouze pro výrobky do hmotnosti 30 kg. Pro zajištění bezpečnosti zabalte zboží ideálně do originálního obalu, nebo jej chraňte proti poškození. Za případné škody při přepravě v neoriginálním obalu odpovídá odesílatel.
Neoprávněná reklamace
V případě neoprávněné reklamace (pokud nebude zjištěná porucha, nebo pokud půjde o poruchu nespadající do záruky) můžeme požadovat úhradu nákladů za testování, opravu a dopravu dle ceníku servisních výkonů. Pokud se domníváte, že závadu lze vyřešit na dálku, kontaktujte našeho servisního technika – některé problémy je možné vyřešit i po telefonu. Stačí nám napsat e-mail na servis@anita.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 515 553 629 nebo +420 602 518 905.

 

 
 
recenze
4.9
(24)
 
 
 
 
Nahoru