Reklamace
Pro fyzickou osobu poskytujeme záruku 24 měsíců.
Pro podnikatele poskytujeme záruku 12 měsíců.
Uplatnění reklamace
Reklamované zboží zašlete nebo osobně po předchozí domluvě doručte na adresu:
Anita B, s.r.o.
Průmyslová 2453/7
680 01 Boskovice
Česká republika
Doporučujeme, aby reklamované zboží bylo dodáno v originálním obalu. V případě přepravy v jiném obalu je nutné zajistit dostatečnou ochranu proti poškození zboží.
Za případné řešení škody pak zodpovídá odesílatel.
Kontaktní osoba pro uplatnění reklamací:
Hana Kohoutková
+420 515 553 629
+420 602 518 905
servis@anita.cz
Při zaslání nebo odevzdání je nutné přiložit Reklamační protokol.
Reklamační protokol k vyplnění on-line nebo ke stažení zde.
Neoprávněná reklamace:
Při neoprávněné reklamaci (pokud nebude zjištěná porucha, nebo pokud půjde o poruchu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování a opravu podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu všech nákladů spojených s doručením zboží zpět.
V případě zjištění závady nás kontaktujte, servisní technik může zjistit, že se jedná o závadu, kterou lze odstranit ve spolupráci s vámi po telefonu.
Objednávka svozu reklamace
Objednávka svozu reklamace je určena pouze pro reklamaci zboží do hmotnosti 30 kg.
Zboží by mělo být zabaleno v originálním obalu. V případě přepravy v jiném obalu je nutné zajistit dostatečnou ochranu proti poškození. Za případné škody pak zodpovídá odesílatel.